دانلود رایگان کتاب 7×3 نکته در ایمیل مارکتینگ


تحقیقات نشان می دهد %93 از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه (ROI) عالی (22٪)، خوب (44٪) یا متوسط (27٪) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است. موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است. اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقباء هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید. پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید. ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد. سرویس هایی مانند Mailchimp و … منتظر شما هستند!

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسال پیام های تجاری گروهی به افراد به وسیله ایمیل است. به عبارت دیگر هر ایمیل ارسالی به مشتریان بالقوه یا بالفعل می تواند نوعی از ایمیل مارکتینگ باشد. تحقیقات نشان می دهد در سال 2011 مبلغ 1.51 میلیارد دلار در آمریکا، در حوزه ایمیل مارکتینگ توسط شرکت ها هزینه شده است و پیش بینی می شود این مبلغ در سال 2016 به رقم 2.46 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

اکنون ایمیل مارکتینگ در بسیاری از کشور ها جایگزین روش های پر قدرت بازاریابی سنتی مستقیم، از طریق ارسال نامه یا فکس شده است، با این تفاوت که ایمیل مارکتینگ نسبت به شیوه های سنتی بازاریابی مستقیم سریع تر، کم هزینه تر، تاثیر گذارتر و قابل سنجش تر است امروزه اغلب افراد دارای یک آدرس ایمیل هستند و اصولا به صورت مرتب و مداوم ایمیل های ورودی خود را مشاهده می کنند. پس چه روشی بهتر از ایمیل، که شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به شیوه ای صحیح، محترمانه و آسان به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید؟

  • نویسنده: حمید محمودزاده
  • تعداد صفحات: 66 صفحه
  • زبان: فارسی

جهت دانلود ایمیل خود را وارد کنید. اگر عضو سایت هستید، لطفا وارد حساب کاربری شوید تا دیگر این فرم ایمیل را نبینید.

خواندن مطالب زیر برای شما مفید است


نظرات