کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از منابع اصلی رشته مدیریت بازاریابی می باشد. کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر توسط مهدی زارع به فارسی ترجمه شده است. فیلیپ کاتلر را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول بازاریابی دید. این کتاب که تا به حال در 12 ویرایش مورد بازنویسی و به روزسانی قرار گرفته، جدیدترین کتاب در رده کتاب های عمومی از این نویسنده می باشد. کاتلر علاوه بر کلیات، در زمینه بازاریابی تخصصی در بخش خدمات، سازمانهای دولتی و توریسم نیز کتاب هایی به چاپ رسانده است.
نویسنده موضوع را از تعاریف اصلی و مطالب اولیه شروع کرده و با شرح مسائل کلیدی همچون فرایند بازاریابی، محیط بازاریابی، آمیخته بازاریابی، تقسیم بندی و هدف گیری بازار و چرخه عمر محصول مطلب را ادامه داده است.
کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر را می توانید از همین جا به صورت رایگان دانلود کنید.
- نویسندگان: فیلیپ کاتلر، گری آرمسترانگ
- مترجم: مهدی زارع
- تعداد صفحات: 210 صفحه
- زبان: فارسی
نظر شما چیست؟